En el programa de mayores se podrán cursar tantas materias como se quieran

Los alumnos del exitoso programa de mayores de la Universidad podrán cursar tantas materias como quieran en años sucesivos para obtener hasta cuatro especialidades diferentes acumulativas. Se trata de Tecnológica, Jurídico-Social, Científica y Humanística. Por tanto, desaparecen las materias obligatorias y pasan a ser todas optativas.

IMG-20150530-WA0005

 

Entre los aspectos del nuevo programa aprobado ayer y que incluye los ciclos intensivo e integrado, destacan la adaptación a Bolonia de las materias del ciclo intensivo, una configuración más flexible del mismo, la introducción de especialización en el ciclo integrado y la incorporación de precios especiales en función del número de créditos matriculados.

1. OBXECTIVOS DO PROGRAMA
Este programa ten os obxectivos seguintes:
 Mellorar a calidade de vida das persoas maiores facilitándolles o acceso aos coñecementos e ás experiencias propias da vida universitaria.
 Ofrecerlles un espazo axeitado para o intercambio de coñecementos e experiencias ás persoas que nas etapas anteriores da súa vida tiveron escasas oportunidades para isto.
 Fomentar a participación das persoas maiores na sociedade actual e axudalas no seu proceso de adaptación aos cambios dos nosos tempos.
 Promover a participación das persoas maiores como dinamizadoras do seu propio contexto sociocultural.
 Ofrecer un espazo para as relacións intra e interxeracionais.
 Proporcionar os instrumentos necesarios para a aprendizaxe ao longo de toda a vida.

Con la introducción de la especialización en el ciclo integrado, los alumnos tendrán la oportunidad de especializarse en uno o en varios ámbitos del conocimiento si completan 24 de los 36 créditos que lo conforman.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos requeridos están marcados *

Publicar comentario