A OFERTA DE PROGRAMAS UNIVERSITARIOS

 NA COMUNIDADE GALEGA.

Tener contacto con la línea de trabajo de la Universidad, con los profesores y con los alumnos, es una prioridad de la Dirección Xeral. Desde la Xunta se quiere estar cerca del colectivo de los mayores, que tienen mucho que aprender y mucho que enseñar. Un colectivo muy diverso y también disperso en la geografía de Galicia.

La Xunta ha elaborado un Plan Personas Mayores 2010-2015. Dentro de los objetivos del Plan, lo más importante que debía trabajar el Gobierno Gallego era promover el valor de las personas mayores, visualizarlos con sus propiedades y necesidades. Promover el Envejecimiento Activo y la Participación Social.

V ENCONTRO - LUGO V ENCONTRO - LUGO

 

INFORMACIÓN COMPLETA EN PDF

3 Comentarios

  1. Sobre a entradiña que poñedes aquí: creo que non é necesario nin o merecen tanto xabón á Xunta de Galicia. Nin que o Programa de Maiores o inventara Alberto Núñez Feijoo ou Coro Piñeiro Vázquez. No V Encontro xa se expuxeron as dificultades que sufrimos polas penurias das Universidades, agravadas cos recortes da Xunta e do Goberno Central.

    En canto ao informe en pdf: Noraboa a Marina Troncoso polo completo e documentado traballo.

    Un saúdo,
    Xosé Valcárcel
    Asociación IV Ciclo – Campus de Lugo

  2. Muchas gracias a Xosé Valcárcel por su comentario. Respecto a la entrada, no es intención de la autora dar jabón ni siquiera estar de acuerdo con lo que ahí escribe; se ha limitado ha transcribir fielmente las palabras de la representane de la Xunta en el acto inaugural del V Encontro.

  3. Estou dacordo co post de Xosé Valcarcel o cento por cento, no senso de que a Xunta de Galicia non ten moito de que sentirse fachendosa, no referente os Programas Universitarios para Persoas Maiores, pois soamente temos temos que botar una ollada ás conclusións da III Xuntanza (A Coruña, 8 de maio de 2009) e (Vigo, 8 de maio de 2010), para ver que nestes intres e despois de varios anos, seguimos cás mesmas reivindicacións por parte do alumnado, todo a cosecuencia dos recortes nos prosupostos.

    Aniceto Panadero Vázquez
    Alumno do IV Ciclo da USC (Campus de Lugo)

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos requeridos están marcados *

limpiar formularioPost comment